Programovanie1: Rozdiel medzi revíziami

Z Pascal
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 79: Riadok 79:
 
:* dynamické polia
 
:* dynamické polia
 
:* parameter otvorené pole
 
:* parameter otvorené pole
[[16.Prednaska|16. Prednáška]] > [[16.Prednaska/Ulohy|úlohy]] > [[16.Prednaska/Cvicenie|cvičenie]]
+
[[16.Prednaska|'''16. Prednáška''']] > [[16.Prednaska/Ulohy|úlohy]] > [[16.Prednaska/Cvicenie|cvičenie]]
:* property
+
:* programová jednotka RobotUnit
 +
:* vlastnosti (property)
 
:* konštruktory a deštruktory
 
:* konštruktory a deštruktory
:*
+
:* odvodené triedy od TRobot
:*
+
 
[[17.Prednaska|17. Prednáška]] > [[17.Prednaska/Ulohy|úlohy]] > [[17.Prednaska/Cvicenie|cvičenie]]
 
[[17.Prednaska|17. Prednáška]] > [[17.Prednaska/Ulohy|úlohy]] > [[17.Prednaska/Cvicenie|cvičenie]]
 
:* výnimky
 
:* výnimky

Verzia zo dňa a času 18:53, 7. november 2012

Obsah prednášok v zimnom semestri



1. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • programátorské prostredie
  • tlačidlá, priradenie akcií
  • grafická plocha (Image)
  • celočíselné premenné, náhodné čísla

2. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • for-cyklus
  • podmienený príkaz
  • podmienený cyklus
  • vstupný riadok

3. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • typ Integer
  • typ Boolean
  • typ Char
  • typ Real

4. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • procedúry
  • parametre
  • funkcie
  • premenné parametre

5. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • znakové reťazce
  • konzolová aplikácia
  • textové súbory
  • textová plocha

6. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • typ interval
  • typ pole
  • pole ako parameter
  • polia rôznych typov

7. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • udalosti
  • práca s myšou
  • komponent posuvná lišta
  • časovač

8. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • bitmapové premenné
  • kachličkovanie
  • priesvitnosť
  • vlastné bitmapy, strihanie bitmáp

9. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • typ záznam
  • príkaz with
  • vyhľadávanie
  • meranie rýchlosti

10. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • pixely v bitmape
  • viacrozmerné polia
  • aplikácia LIFE

11. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • grafické roboty
  • náhodné prechádzky
  • textové súbory
  • pole robotov

12. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • nekonečná rekurzia
  • pravá rekurzia
  • binárne stromy
  • rekurzívne obrázky

13. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • vymenovaný typ
  • typ množina
  • práca s klávesnicou
  • aplikácia skicár

14. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • úvod do OOP
  • dedičnosť
  • konštruktor objektu
  • príklady tried

15. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • programové jednotky
  • typ zásobník
  • dynamické polia
  • parameter otvorené pole

16. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • programová jednotka RobotUnit
  • vlastnosti (property)
  • konštruktory a deštruktory
  • odvodené triedy od TRobot

17. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • výnimky
  • generické triedy

18. Prednáška > úlohy > cvičenie

19. Prednáška > úlohy > cvičenie

20. Prednáška > úlohy > cvičenie

21. Prednáška > úlohy > cvičenie

22. Prednáška > úlohy > cvičenie