Programovanie1: Rozdiel medzi revíziami

Z Pascal
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 64: Riadok 64:
 
:* rekurzívne obrázky
 
:* rekurzívne obrázky
 
|valign="top" width="33%"|
 
|valign="top" width="33%"|
[[13.Prednaska|13. Prednáška]] > [[13.Prednaska/Ulohy|úlohy]] > [[13.Prednaska/Cvicenie|cvičenie]]
+
[[13.Prednaska|'''13. Prednáška''']] > [[13.Prednaska/Ulohy|úlohy]] > [[13.Prednaska/Cvicenie|cvičenie]]
 
:* vymenovaný typ
 
:* vymenovaný typ
 
:* typ množina
 
:* typ množina

Verzia zo dňa a času 09:54, 29. október 2012

Obsah prednášok v zimnom semestri



1. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • programátorské prostredie
  • tlačidlá, priradenie akcií
  • grafická plocha (Image)
  • celočíselné premenné, náhodné čísla

2. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • for-cyklus
  • podmienený príkaz
  • podmienený cyklus
  • vstupný riadok

3. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • typ Integer
  • typ Boolean
  • typ Char
  • typ Real

4. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • procedúry
  • parametre
  • funkcie
  • premenné parametre

5. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • znakové reťazce
  • konzolová aplikácia
  • textové súbory
  • textová plocha

6. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • typ interval
  • typ pole
  • pole ako parameter
  • polia rôznych typov

7. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • udalosti
  • práca s myšou
  • komponent posuvná lišta
  • časovač

8. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • bitmapové premenné
  • kachličkovanie
  • priesvitnosť
  • vlastné bitmapy, strihanie bitmáp

9. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • typ záznam
  • pole záznamov
  • vyhľadávanie
  • meranie rýchlosti

10. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • pixely v bitmape
  • viacrozmerné polia
  • aplikácia LIFE

11. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • grafické roboty
  • náhodné prechádzky
  • textové súbory
  • pole robotov

12. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • nekonečná rekurzia
  • pravá rekurzia
  • binárne stromy
  • rekurzívne obrázky

13. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • vymenovaný typ
  • typ množina
  • práca s klávesnicou
  • aplikácia skicár

14. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • úvod do OOP

15. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • programové jednotky
  • dynamické a otvorené polia

16. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • property
  • konštruktory a deštruktory

17. Prednáška > úlohy > cvičenie

  • výnimky
  • generické triedy

18. Prednáška > úlohy > cvičenie

19. Prednáška > úlohy > cvičenie

20. Prednáška > úlohy > cvičenie

21. Prednáška > úlohy > cvičenie

22. Prednáška > úlohy > cvičenie